4 Ekim 2010 Pazartesi

Efsane, Şampiyon ya da Baba...

Michael Schumacher F1'i neden bırakmadığını açıkladı.






Michael Schumacher, kendisi hakkında çıkan, yeniden emekli olacağı söylentilerini bir kez daha yalanlarken, yarışmaya neden devam ettiği ile ilgili de samimi açıklamalar yaptı...

İşte The Schum'un gizli blogunun son sayfasına karaladıkları:


"Kim ne derse desin, 2011'de yarışmaya devam edeceğim, buna mecburum.

Gerçek şu ki, evde yapmam gereken işlerin bir listesi çıkartılmış durumda, neredeyse iki sayfa... Ve yarışmaya devam ettiğim sürece, kızım Gina-Maria'nın odasını Hanna Montana posteriyle dekore etmemek için çok sağlam bir özrüm oluyor.

Veya eşim evde benden yardım istediğinde, 'Üzgünüm canım ama Ross'la uzun bir telefon görüşmesi yapacağım, otomobille ilgili önemli konuları konuşmalıyız' ya da 'Hayatım en az 3 saat spor salonundan çıkamam, inan ben de sana yardım etmek isterdim' diyebiliyorum.

En kötü ihtimalle kaşlarını çatıp 'İyi, ben de Ralf'i ararım' diyor ve beni rahat bırakıyor.

Eğer yarışmayı bırakırsam ne bahanem kalacak ne de saklanacak bir yerim. Dolayısıyla padok alanında Lee McKenzie ile sıkıcı sohbetlere ve o korkunç yarış kıyafetlerini giymeye devam edeceğim"

Hiç yorum yok: