2 Aralık 2011 Cuma

Gripin'den Galatasaray'a 10 Numara Marş



Ali Sami Yen'in zafer yolunda
Yüreğimdeki Metin Oktay ruhuyla
Durmayacağım, söz veriyorum sana
Varlığım feda olsun arman uğruna

Sonuna kadar sadığım yeminime
Namusum, şerefim ve bu renkler üstüne

Nakarat (En güzel kısmıda burası )
Adında gururum saklı, renklerinde cesaret (asalet)
Sensiz olmaz GALATASARAY
Herşey değişse de birgün
Karşılıksız sevgim...kalbimin durduğu an'a kadar.


Gripin'in kısa bir süre önce açıkladığı, Galatasaray için yaptıkları marş. Özellikle nakarat kısmı çok güzel. Fenerbahçe maçında tribünlerde söylendiğini hayal ediyorumda...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

süper birr şarkı benim için hayatta tek bu şarkı var o kadar dinledim ki lay lay lay kısımlarını ezberledim ve şaarkının tümünü izledim süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!