27 Şubat 2012 Pazartesi

MERHABA...






    Komşu blogdan herkese merhabalar. Adım Fırat Durmaz. GSamatrRuh blogunun sahibiyim. Çok sevdigim İsmail kardeşimle beraber bir blog çalışması yapmak için tamamen konsantremi bu bloga verecegim. Benim blogumda ise sadece Galatasaray ile ilgili yazılarımız yer alacak. Ben bu blogda genel olarak basketbol yazacagım. Haddim olmayarak arada başka konulara da girecegim belki ama genelde benden basketbol okuyacaksınız. Eklemeye gerek var mı bilmiyorum ama sıkı bir Galatasaraylıyım. Basketbol yazacağım diyorum çünkü ben eski bir basketbolcuyum. Yaklaşık 10 sene çeşitli takımlarda basketbol oynadım.Kısa bir dönemde olsa 2. Ligde oynamışlıgımda vardır.Lakin genel olarak ve basketbol hayatımın en güzel yıllarını Galatasaray basketbol alt yapısında geçirdim. Çeşitli sebeplerden bırakmak zorunda kalsam da hala basketbola ilgim alakam çok fazla. Şu an için oynamıyorum lakin sıkı bir takipçiyim. Benim yazılarımda çok kafanızı karıştırmamak kaydı ile bu işin teknik boyutunu da göreceksiniz. Blogu ve yazıları takip eden kimsenin pişman olmayacağını umuyorum. Herkese sevgiler, saygılar...   


Hiç yorum yok: