11 Şubat 2011 Cuma

Özel Hayat ve Etik!


Önce haberi ekleyelim.
______________________

'Loca'da sevgilimle maç izleyemiyorum!

Ünlü bir işadamı stadın her yerini izleyen kameralardan dolayı sevgilisini 900 bin dolar ödeyerek kiraladığı locaya götüremeyince soluğu Meclis Sporda Şiddet ve Araştırma Komisyonu'na taşıdı..
Kameralar yüzünden sevgilisiyle TT Arena'daki maçları locasında izleyemeyen işadamı konuyu Meclis'e taşıdı

AÇILIŞINDA Başbakan Erdoğan'ın ıslıklandığı Galatasaray'ın yeni stadı TT Arena, şimdi de kameralarıyla gündeme geldi. Çok ünlü bir işadamı stadın her yerini izleyen kameralardan dolayı sevgilisini 900 bin dolar ödeyerek kiraladığı locaya götüremeyince soluğuMeclis Sporda Şiddet Araştırma Komisyonu'na taşıdı. İşadamı, stat güvenliğinin yanı sıra polisin de kullandığı kameraları özel hayata müdahale olarak niteleyip kaldırılmasını istedi.

YILLIĞI 300 BİN DOLAR
Komisyon üyesi CHP'li Mehmet Sevigen'e dert yanan işadamı şunları söyledi: "Eşimi, çocuklarımı, dostlarımı, iş arkadaşlarımı ve sevgililerimi ağırlamak için Arena Stadı'nda loca kiraladım. Yıllığı 300 bin dolardan 3 yıl için 900 bin dolar ödedim. İlk maçı da yurtdışından gelen sevgilimle izlemek istedim. Ancak stada girer girmez her tarafın kameralarla dolu olduğunu gördüm. Bu yetmiyormuş gibi polis kameraları da stada girenleri izliyordu. Sevgilimi orada bırakarak koşar adım stattan ayrılmak zorunda kaldım. Özel hayat denilen bir şey var. Böyle şeymi olur? 900 bin dolar ödediğim stada sevgilimi götüremeyeceksem ben bu locayı ne yapayım?"

Kaynak: Habertürk

____________________________

Yoruma gelelim...

İçeriğin trajikomedisi(!) bir yana...
Ben bu haberin yayınlanmasına anlam verebilmiş değilim.

Büyük ihtimalle bir dost meclisi ortamında, dert yanma babında sıkıntısını
(sıkıntıya gel bu arada ) dile getirmiş söz konusu şahıs.
Biride buna akıl vermiş "sen bunu meclise taşı bence" diye...
Ancak bu basın "Galatasaray'a zarar vermek ve yeni stadın tadını çıkarttırmamak amacıyla" bu haberi yayınlayarak, ülkedeki bütün evli ve eşi bu haberi bir şekilde öğrenmiş işadamlarını zan altında bırakmıştır.
Şu an çoğu evli işadamlarına eşleri tarafından şüphe duyulmaktadır belki de.
Belki de pek çoğunun evinde ciddi kavgalar oldu. Huzursuzluklar doğdu.
Eeee...O insanların özel hayatı ne oldu?
Sırf Galatasaray'a zarar vereceğim diye saçma sapan, salakça bir haber yaptın;
sonuçlarını, ucunun nereye gidebileceğini düşünmeden.

Bravo Türk Spor Basını...Bravo.

Hiç yorum yok: