12 Şubat 2011 Cumartesi

İvana'dan İddia'lara Yanıt!



Hafta içi oynanan ve Galatasaray Medical Park kadın voleybol takımımızın, açıkçası saçma sapan bir şekilde avrupa kupasından elenmesine neden olan sarı kart ve son sayı skandalının (yanlış anlaşılmasın, skandala sebep olan maçın hakemiydi çünkü pozisyonu izledim ve kararın yanlış olduğunu biliyorum) başrol oyuncusu İvana Djerisilo o an'ı anlattı ve özür diledi. Haber aşağıda, yorum sizin!
____________________________________________________

Masumum!
Galatasaraylı Ivana Djerisilo CEV kupası karşılaşmasında gelişen olayla ilgili kendini savundu...

Belki de voleybol tarihine geçen bir maçtı Galatasaray’ın, Avusturya ekibiyle P.Schwechat ile oynadığı karşılaşma...

CEV Kupası’nda çeyrek finale kalacak takımın belli olacağı altın sette geriye düşen Cimbom toparlanmış, sete, maça, tura yeniden ortak olmuştu. Ancak ne olduysa işte o anda oldu.

Galatasaraylı Ivana Djerisilo, Rus kadın hakem Olga Sakharonova’nın maç boyunca verdiği ‘sakar’ kararların bir yenisine itiraz edince sarı kartı gördü. Bu kart sadece Djerisilo’yu değil Cimbom’u da cezalandırıyordu. Zira rakibe verilen otomatik sayı altın setin 16-14 Avusturya ekibi lehine sonuçlanmasına neden oluyor, Galatasaray da ‘hakem kararıyla’ kupadan eleniyordu.

‘EMİN MİSİN?’ DİYE SORMUŞ
Maç sonrası Sırp oyuncu çok konuşuldu, ‘küfür etti’ denildi, üzerine gelindi. Djerisilo da suskunluğunu HABERTÜRK’e bozdu, içini döktü.

“Asla hakeme küfür etmedim, sadece ‘emin misin?’ diye sordum” diyen Sarı- Kırmızılı oyuncu, kendisine hem hakemin, hem de medyanın ‘haksızlık’ yaptığını söyledive ekledi: “Bu kartı hak etmedim. Hatasız olduğum halde yargısız infaz yapılmasına çok üzüldüm. Tabii ki ne olursa olsun elendiğimiz için de kahroluyorum. Arkadaşlarımdan özür diliyorum”...

‘ARZU’YU UNUTMUŞUM!’
İşte Ivana Djerisilo’nun ağzından o anda olanlar: “Hakemin kararı hatalıydı. Arzu olmadığı zamanlarda ben kaptan olduğum için hakemin yayına gidip, kararından emin olup olmadığını sordum. Fakat o anda heyecanla Arzu’nun oyunda olduğunun farkına varamamışım. Yoksa hakeme gitmezdim. Hakem de bana ‘seni çağırmadım’ dedi. Tam geri giderken 8-10 saniye sonra bana sarı kart gösterdi. Sanki maçın benim yüzümden kaybedilmiş gibi düşünülmesi, küfür ettiğimin söylenmesi beni çok üzüyor. Oysa ben masumum”

HTSPOR/ Burcu HAKYEMEZ DAL

________________________________________________________

Hiç yorum yok: