8 Mart 2011 Salı

Yeter Artık ultrAslan!

ultrAslan'a "yeter artık" diye feryat eden ben değilim. GSfans.org üyelerinden çok sevdiğimiz genç arkadaşımız Koray. Sebebi ise aşağıdaki fotoğraf. Koray bu fotoğraftaki görüntüye sebep olanlar için bakın ne diyor;

"Artık yorum yapamıyorum, Allah' a havale ediyorum hepsini. Bana artık kimse savunmasın UltrAslan' ı, ben tanımıyorum öyle bir Galatasaray taraftarı. 'Yok genelleme yapma herkes öyle değil' falan da demeyin. Galatasaray' ın en büyük taraftar grubu olmuş gerçek bir GS taraftarı bunları yapmaz yapanlara da müsade etmez. Kaç oldu artık yeter diyoruz. Hakaret etmiyorum, aşağılamıyorum. Sadece duyarlı bir GS taraftarı olarak eleştiriyorum. Kendilerine çeki düzen vermelerini istiyorum. Ne zaman düzelir ve tüm tribünler olarak birleşip ortak bir amaç için hareket edersek o zaman stadda bütünlüğü sağlayıp takımımıza katkıda bulunacağımızı düşünüyorum, kimse yanlış anlamasın!"





Birkaç tane daha fotoğraf var ama en yakın olanı ve rezaleti en iyi anlatanı bu olduğu için bunu seçtim.

1 yorum:

38emre1905 dedi ki...

harbiden artik yeter ya !

Ya Taraf Olmak Taraftar Olmak Bumu ?:(

Bir ultrAslan Olarak Harbiden Bu Kac Oldu Utanir Oldum .

Duyarli Olmak Lazim Alkolun Dozunu Artirip Boyle Dengesizce Is Yapmamali Hic Kimse :(