3 Mart 2011 Perşembe

Aklınızı Başınıza Alın!


 


Bu sözüm dün gece oyundan çıkarken Ayhan'ı yuhalayan Galatasaray taraftarlarına. Çünkü Galatasaray taraftarı bana göre ne yazık ki son yıllarda düşünme yetisini kaybetti. Otomatik tepkiler verilmeye, elma ile armut birbirine karıştırılmaya başlandı. Ayhan'a gelene kadar bu takımda eleştirilmesi gereken bir dolu adam var.


Bir oyuncunun performansını ve davranışlarını beğenmeyebilirsiniz. Bende son 2 sezondur Ayhan'ı pek çok anlamda beğenmiyorum. Deplasmanda kaybedilen bir avrupa maçı ve turu sonrası, dönüşte havalimanında güvenlik görevlisine gülerek "seyirci var mı?" diye sorduğu an pek çok anlamda bitti zaten Ayhan benim için. Ancak ne olursa olsun tüm bu hatalar, "aralıksız 10 yıldır bu kulübün formasını terleten, bu takıma attığı gol(ler)le maç(lar) kazandırmış, 3 lig 1 kupa şampiyonluğu yaşa(t)mış, bu kulübün sporcusuyken 30'dan fazla milli takım daveti almış ve hepsinden önemlisi bu takımda kaptanlık mertebesine yükseltilmiş" bir oyuncuya bu şekilde (yuhalayarak) tepki gösterme hakkı doğurmaz.


Ayhan sezon sonuna kadar daha kaç maç yada kaç dakika oynar bilemem. Ama oynarsa ve oynadığında gol(ler) atarsa tribünde çılgınlar gibi sevineceksin. Hele de o gol(ler)le maç(lar) kazanılırsa maç sonu kutlamalar yapacaksın. Değil mi? Yanlış mı biliyorum yoksa...

1 yorum:

Burak dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum. Tamam, güzel oynamıyor olabilir, dikine oynamıyor olabilir ama şu anda konuşulması gereken o kadar mevzu var ki sadece ayhan'a yüklenmek bence haksızlık. Hatasızdır demiyorum ama tek başına da suçlu o değil maalesef.