13 Mart 2012 Salı

ENGİN ATSÜR'E YAPILAN AYIP TÜRK BASKETBOL SEVERLERİNE YAPILDI


    Olayı görünce şoke oldum.Aslında yazıyı daha önce yazacaktım.Lakin araya kupa ve bilgisayarımın bozulması girince kısmet bugüne oldu.Spahija'nın Engine yaptıkları ayıbın daniskasıdır.Görünce olayı sinirden küplere bindim.Böyle bir terbiyesizlik olamaz.Bunu Engin gibi efendi bir oyuncuya degilde,karşılık verebilecek bir oyuncuya yapsaydı.Orada kavga çıkardı.Kanalın yayınladıgı ve seyircilerin oldugu bir yerde sen hiç bir oyuncuna "get out" diye bagıramazsın.Soyunma odasında olsa sorun yok.Soyunma odalarında neler oluyor.Çok daha agır küfürler,tokatlar falan ama bunlar soyunma odası mahremiyetinde kalır.Soyunma odasında oyuncuyu kendine getirir bu bagırışlar ve tokatlar.Abartılmadıkçada iyidir.Yanlız sen bench'de oyuncuna DEFOL diye bagırırsan o zaman hem o oyuncuyu kaybedersin,hem diger oyuncuları,tamamen yanlışlar ve ayıplar silsilesidir. 

    Gelelim neden bagırdıgına,Engin Atsür bir savunma hatası yaparak adamını kaçırmış.Bak bak basketbolda savunma yaparken adam mı kaçırılır.Büyük ayıp,Spahija fermanı versin asalım Engini nasıl olur.Çileden çıkmamak elde değil.Yahu spahija sen ıslık çala çala savunma yapan Gist'e ses çıkarma.Oynadıgı 30 dk içinde sadece 2 dk savunma yapan Bogdanovice ses çıkarma.Gel Engine savunmada adamını kaçırdıgı için bunları yap.Spahija kendinden utanmalı.E tabi onlara kızamaz,kızmaz.Çünkü onlar kendi getirdigi oyuncular onlar ne yaparsa yapsın büyük hata sayılamaz.Yanlız aynı hatayı ondan önce takıma gelmiş.Herhangi bir oyuncu yaparsa cezası büyük olur.Sezon başından beri Oğuz'a,Vidmar'a,Preldzic'e yaptıgı çifte standart ortada.Sakatlıgından dönüşüyle beraber takımı toparlayan Enginede dün yaptıgı ayıp belli.Fenerbahçe taraftarını bir konuda tebrik edeyim.Spahijanın o ayıbına karşılık olarak anında tepki verdi.Spahijada gidip Enginle bir konuşma yaptı.Takım içinde adaleti kurmadan,çifte standart olmadıgını hissettirmeden,oyuncularla sevgi ve saygı içinde kalmadan psikolojik anlamda o takımı başarıya taşıyamazsınız.Ki psikolojide bu iş insanlarla yapıldıgı için,bu işin %70'dir. 

    Kısacası ben bu hareket bana yapılmış kadar üzüldüm.Engin çok degerli bir oyuncudur.İstemiyorsanda sezon sonu bırakırsın bak bakalım kaç tane takım tranfer etmek için ugraş veriyor.Maçın sonunda ilahi adalet devreye girdi.Maçı kazandıran basketi Engin Atsür attı.Fenerbahçe galibiyetlerine sevinmesemde Enginin maçı almasına çok sevindim.Spahija'yada en güzel cevap oldu. 

1 yorum:

shncm dedi ki...

Gereksiz bir yazı olmuş. Engin Ukiç Kaya farketmez bir coach bağıracak tabii oyuncusuna. Aaa kameralar var please diyeyim demeyecek tabii ki. Mahmutinin 2-2.5 metre arkasında oturuyorum, oyunculara neler dediğine şahitim. Daha detaylarımda var da sosyal ortamlarda paylaşmıyorum. Yediremiyorsa Engin gitsin kendi kurduğu takımda oynasın.